torsdag 15 mars 2012

Självömkan.....

Frustration, irritation och lägg till att jag tycker förbannat synd om mig själv just nu!! Sambon och Julia har packat in sig i bilen och åkt till Malung några dagar och jag börjar bli så fruktansvärt less på att alltid få stanna hemma när bilen rullar av gården... Det "roligaste" jag kommer ut på, är när jag åker in till vårdcentralen i Skåre för att ta några prover :( Om jag börjar klättra på väggarna? GISSA??!!
Lägg sen till att jag har sammandragningarna från helvetet, dygnet runt!!! Vet inte hur många gånger per natt jag måste upp, ibland för att kissa och ibland bara för att vanka runt en stund. Som jag skrev i tidigare inlägg, det gör absolut ingenting om det skulle dra igång snart, NU!! Jag tar det inte så lugnt längre som jag blivit ordinerad, men trycket neråt och sammandragningarna gör att jag inte kan fuska så mycket som jag skulle vilja. Så nu, efter en stund vid datorn, sittandes på en vanlig stol, så har jag inget annat val än att gå och lägga mig. Har funderingar på att gå upp till postlådan under dagen, men jag vet faktiskt inte om jag tar mig fram och tillbaka...
Nu ska jag slänga ner mig på soffan och fortsätta tycka synd om mig själv en stund till, bryta ihop och sen försöka komma igen..... Som en gladare och positivare människa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar