söndag 11 mars 2012

VÅR!!!

Ja, nu ska jag väl inte vara alltför kaxig, för då ligger det antagligen snö på backen snart igen. Men idag kan jag i allafall glädja mig åt att det är en underbar vårdag utanför fönstren. Och dessutom har jag tagit en promenad till postlådan, så jag har faktiskt fått njuta "på riktigt" och inte bara av utsikten av fint väder!! Ska inte jag hålla mig stilla, kanske ni tänker nu?! Jovisst är det rekommendationen, men nu börjar jag bli vansinnigt less på det här och nu är jag i vecka 34 och det börjar kännas som att det inte gör så mycket om det skulle ske... Dumt tänkt kanske, helst ska ju bebisen vara där inne tiden ut, men.... ibland så... Ja, som sagt, det känns som det börjar kvitta nu...

För vem vill sitta i soffhörnan när resten av familjen roar sig? Igår stod nämligen bus på schemat och hela ligan (utom jag då förstås) spenderade eftermiddagen på Leklandet. Det var uppskattat och det var nöjda, men trötta, små och stora barn som kom hem :)
Alvin in action!!

Ser ni nån som behöver klippas?? :)

Ett helt hav av bollar: Paradiset för nån som älskar just bollar!!

Klättra var poplulärt och finns inget annat att tillgå, så duger pappa bra!!


På kvällen bjöds det på plankstek och då kunde ju även jag vara med och ta del av gemenskapen!! Gott och trevligt!!!
Borde kanske inte ätit upp allt på plankan... Vaknade mitt i natten med en elak halsbränna och fick tillbringa ett par timmar i upprätt position i soffan. Men det är smällar man får ta, för det var förbaskat gott och sånt får ju inte gå till spillo :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar