tisdag 17 september 2013

Ute på tur igen!

Sista dagarna på semestern blev lugna och framförallt fyllda av sol och värme. Som vi njöt!! Hade tänkt bjuda på några härliga bilder, men jag hann inte sitta vid datorn och ägna mig åt några nöjen..... innan det var dags att ge sig av igen!!
Har spenderat halva dagen på tåg och bussar och just nu ligger jag på sängen i ett hotellrum i Ljungby och i morgon är det dags för ännu en intervju! Ni tror väl att jag har sökt jobb som VD eller nåt efter alla dessa intervjuer, men det är nåt så mycket simplare, nämligen som företagssäljare. Vi får se hur det går...... jag vill verkligen ha jobbet i allafall!!
Förutom resor, så kommer det ägnas en hel del tid åt städ och plock den här veckan. Och den sysslan påbörjades redan igår! Ännu en följetong (utan slut som det verkar) är vår husförsäljning och den här veckan ska ytterligare två familjer komma på visning. Naturligtvis hade de inte möjlighet att komma samtidigt, utan en visning är i morgon och en på fredag... Så vi vet vad vi har att göra, städa efter busungarna :-)
Nu är det väl dags att testa om sängen går att sova i.... sen i morgon gäller det!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar