torsdag 19 september 2013

DET ÄR MITT!!

Fy FAN så glad jag är!!!!!
Jag försöker undvika svordomar på bloggen, men idag behövs en för att verkligen kunna sätta ord på mina känslor!!! För känslor är det och en hel massa såna: Skulle vilja hoppa, skutta, tjoa och skrika som en galning :-D Har dock sansat mig och bara praktiserat de två sista, för det vore ju trist att ta ett glädjeskutt, då resultatet med största säkerhet skulle bli att jag knappt tog mig ur sängen i morgon!

Jag fick alltså jobbet! Det har gått nästan en månad sen de ringde mig första gången och nu, tre intervjuer senare, så blev det MITT!! Någon dans på rosor kommer det inte vara till en början.... jag kommer att få jobba häcken av mig i många månader. Men förhoppningsvis så kommer slitet att löna sig till slut. Hur som helst så ska det bli förbaskat roligt och jag tror att jag har hamnat i ett toppengäng!

En sån här kväll borde jag förstås ha firat stort, men det fanns inte riktigt tid till det. För det första så åker Timmy på jobb i morgon och det är alltid en del som ska fixas med innan han drar iväg. Sen har vi putsat och fejjat här hemma inför morgondagens visning. 
Men nåt extra har jag, eller vi, i allafall unnat oss, nämligen hemgjord tiramisu! Det är ju så underbart gott och det lägger sig säkert som bomull både här och där på kroppen, men ibland måste man få unna sig!
Namnam.....
Kan ju hoppas att städningen tröttat ut mig lite, annars antar jag att det kommer bli svårt att somna ikväll. Men då jag väl gör det, så blir det med ett fånigt stort leende på läpparna i allafall!!

1 kommentar: