lördag 17 november 2012

Snälla HJÄLP mig!!

Finns det någon vänlig själ bland mina läsare som skulle vilja förbarma sig över mig och hålla en kurs i hur man bloggar från mobil och ipad???? Trots massivt nerladdande av appar, så misslyckas jag tydligen brutalt :( Jag kan publicera inlägg, så länge det bara består av text. Men så snart jag försöker smyga med en liten bild, då blir det tvärstopp. Ytterst irriterande kan jag lova!!

Alla tips mottages tacksamt, då det skulle bli mycket enklare att få iväg nåt inlägg emellanåt, om jag kunde använda fånen eller paddan!!!

Tack på förhand!!

3 kommentarer:

  1. Så drygt när det inte funkar! Vet att jag också hade problem men det löste sig med mycke klickande hit å dit...
    Jag vet att jag har ändrat i iphonen under inställningar, safari, blockera popuper. Den kan inte vara på. Pröva med det, annars är det bara att klicka sig fram. Lycka till!
    Nu ska jag skrolla snabbt ner så jag missar inlägget här under... ;-)
    Kram Marie

    När du ändå håller på å fixar så kanske du kan ta bort att man måste bevisa att man inte är någon robot när man kommenterar... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh tack, tack, tack!!! Någon iphone har jag tyvärr inte och kunde inte hitta några sådana inställningar i min mobil. Däremot så var det ju bara att ända inställningar i Safari i paddan och sen fungerade det utmärkt!!
      Och inte visste jag att jag hade den där tråkiga "bokstavsgrejen" när man ska lämna kommentarer, men nu ska den vara borta också!
      Bara så du vet, så har du gjort min dag idag och du har fått en guldstjärna i himlen ;)

      Radera
  2. Ulli, har vi bokstav på vår blogg?

    SvaraRadera