lördag 17 november 2012

Bra saker också!!

Självklart händer en massa bra saker i mitt liv och några av dessa vill jag förstås också dela med mig av!!

Snart är det dags för Alvin att få betyg i skolan och jag kan lova att jag under årens lopp har fasat lite inför detta. Alvin har fått kämpa hårt många gånger, dels med egna problem, men kanske framförallt mot riktiga idioter han mött på vägen. Det är hårda ord, men det finns lärare han haft som jag inte skulle ge ett ruttet lingon för!! Men återigen så kan jag inte nog framhålla vilken toppenskola han går på nu, Ilandaskolan, och det känns som att Alvin "hittat hem". Det märks på att jag har en betydligt mer harmonisk son och då blir det förstås lättare att kunna prestera, vilket verkligen märks på resultaten!! I veckan hade vi utvecklingssamtal och det är så skönt att kunna lämna ett sånt samtal med en bra känsla i magen, både för mor och son!!
Liten, som inte är så liten längre.... Vart tar åren vägen??!!

Julia underhåller oss varje dag! Hon pratar och pratar och pratar och däremellan sjunger hon :) Hon älskar att hjälpa till och det spelar egentligen ingen roll med vad, bara hon får "hjälpa till"!

Amanda tränar, tränar och tränar.... Hon har bestämt sig för att snart knäcka "kryp-koden" och jag kan lova att det är nära, nära nu. Hon tar sig dit hon vill, men kör fortfarande på "hasa-stilen", det vill säga att dra sig fram. Men OJ vad roligt hon har när hon upptäcker världen :)
Den enda i den här familjen som satsar stenhårt på att slå personbästa i plankan, varje dag :))












 Så mycket kärlek... tre underbara godingar <3 Och tur är väl det, för ibland är det nästan gratis att komma och hämta dem ;)

2 kommentarer:

  1. Skönt med lite solsken i all ''bedrövelse'' :-)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle behöva träningsläger med Amanda

    SvaraRadera