torsdag 26 april 2012

Lägga ner??

Tid.... En lyx som med all tydlighet blivit en stor bristvara sen "trean" kom :) Vi hade inte väntat oss nåt annat!! Skillnaden nu och då vi fick ettan och tvåan, är att jag lagt mig till med ett par andra vanor: Skaffat Facebook och även en blogg. Och ska jag vara ärlig, och jag vet att det förmodligen låter fruktansvärt, så blir jag ganska stressad av båda för tillfället.
Jag missar att gratta FB-vänner på deras födelsedagar och jag skulle vilja lämna betydligt fler kommentarer än vad jag gör idag... Bloggen skulle jag vilja uppdatera dagligen, men inser att det är en omöljighet.. Så nu står jag i valet och kvalet om jag borde lägga ner båda två??!!

Ska fundera vidare på detta ett tag, så får vi se vad beslutet blir!

3 kommentarer:

  1. Det vore så synd om bloggen försvann! Jag skulle sakna den! Men den ska ju inte vara en stressfaktor och jag vet att den kan vara det även om jag för tillfället har kommit från det efter att ha haft toklite tid för bloggen ett längre tag. För mig som läsare behöver jag absolut inte ha uppdateringar varje dag, även om jag förstår din önskan om att uppdatera varje dag.

    Hoppas allt är bra med er. Skulle vara kul att träffas igen någon dag. Var bra länge sen vi sågs. Kramar

    SvaraRadera
  2. jag vet hur du känner..., o då har jag ingen nyfödd;) men vill bara säga att det är ju så kul o veta lite vad som händer er!!! stora kramar

    SvaraRadera
  3. Tack för uppmuntran!! Och jag börjar faktiskt känna mig mindre stressad och inser att jag kan blogga när jag faktiskt har tid. När jag sen läste ditt senaste inlägg Sandra, så insåg jag att det inte är så viktigt med uppdatering hela tiden. Jag tycker ju att det är jätteroligt att läsa om ert liv, även om det inte blir varje dag. Så jag vill förstås inte att du ska sluta skriva heller, för jag väntar så gärna på de inläggen du hinner få ut!!

    SvaraRadera