torsdag 8 september 2011

Glöm inte att andas......

Snart en vecka sen förra inlägget.... Jag har tänkt, men det har inte blivit av. På kvällen, när jag annars brukar ta mig tid att blogga, så orkar jag helt enkelt inte slå på datorn :( För just nu snurrar det!!! Tusen saker på gång, tusen saker att hålla reda på. Ibland känner jag mig som jag skulle befinna mig mitt i en tornado som kastar mig hit och dit och upp och ner.... Försöker stanna upp ibland, bara för att känna efter om jag verkligen har båda fötterna på jorden fortfarande??!! Jag känner mig nämligen inte alltid så säker på den saken!! Och jag längtar.... längar efter lugn och ro. Få dra efter andan, ett djuuuupt andetag och njuta av lugn omkring mig och lugn i mina tankar.... Just nu är det mycket, men det blir väl bättre till slut!! Ni får ha överseende med att inläggen på bloggen kanske inte kommer så ofta som dom borde, men just nu prioriterar jag(när tillfälle ges), vila framför bloggande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar