tisdag 11 juni 2013

Helt klart sämst.....

Ja, ingen kan i allafall säga emot mig vad det gäller den saken, för jag måste väl i det närmaste vara världssämst på att blogga??!! Har prioriterat så mycket annat ett tag, framförallt det fina vädret och förmånen att kunna njuta av sena ljusa kvällar... Såååå mycket bättre än att sitta och blippa på bloggen!!
Sen har ett tekniskt problem, återigen, dykt upp: Jag kan inte blogga från nya telefonen!! Hade samma problem med den gamla också, men plötsligt en dag så bara fungerade det!! Jag håller tummarna att samma sak ska hända igen.....

Annars rullar det på skulle jag vilja påstå. Vi håller oss hyfsat friska, barnen håller oss "hyfsat" sysselsatta och veckorna rusar iväg med blixtens hastighet!
Alltid nya projekt på gång, både stora och små. Nu gäller det att se till att avsluta dem bara!!

På tal om avslut..... I morgon.... blir en jobbig dag.... Säga farväl, det är så förbannat jobbigt, speciellt då det är nån som har en stor plats i ens hjärta :-( Visst, han är "bara" en hund, men jag älskar honom massor och det gör ont att veta att han inte kommer vara med oss mer....

Och det här är anledningen varför jag sitter och svamlar mitt i natten.... Jag kan helt enkelt inte sova!!!!! Skulle verkligen behöva det, då tårar tar så fruktansvärt mycket ork..... Märklig känsla det där, då kroppen känns helt utpumpad, tömd på energi, men det är stört omöjligt att sova :-/
Säga åt tankarna att sluta snurra runt, runt, runt.....ett hopplöst projekt?? Men ändå dags att ge det ett allvarligt försök, så jag orkar upp när klockan ringer TIDIGT i morgon bitti....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar