lördag 8 december 2012

Jag ska börja sälja Partylite!!

Ja, då har jag bestämt mig och nu är jag registrerad Partylitekonsult!! Vad är det, kanske ni undrar som aldrig hört talas om det?! I sortimentet finns ett stort utbud av ljushållare och ljus, doftoljor och aromabrännare. (Kolla gärna partylite.se om du är nyfiken!!) Det ska bli så roligt att få komma ut och göra nåt ibland och ännu roligare att jobba med produkter som jag gillar själv!!

Har dock börjat inse att det kanske var väl optimistiskt att dra igång i december, den månaden då folk är som allra mest stressade och upptagna på hela året..... Ska ha min premiärvisning här hemma på måndag och jag kan lova att jag sliter för att få ihop gäster!! Har bakat och donat och även fixat så jag ska ha flera utlottningar under kvällen, men folk verkar vara svårflörtade :) Vill förstås gärna få en bra start, men skulle det inte bli så, så får jag trösta mig med att jag redan bokat in flera visningar hemma hos bekanta i januari. Och det är ju det mest väsentliga, att få komma ut en stund ibland!

Så är nu nån av er, mina läsare, sugen på att ha en visning, så är det bara att höra av sig!! Även om du inte bor i Karlstad med omnejd, så kanske jag kan tänka mig att komma till dig ändå!!

Nu måste man ju inte komma på, eller hålla en egen visning, för att kunna handla. Jag kan ta upp beställningar också!! Kanske börjar det sina i ljusförrådet, eller så kanske du letar efter en speciell julklapp?? Då kanske den finns i Partylites sortiment!! Kika gärna in på partylite.se, där finns katalogen och även aktuella erbjudanden. Alla erbjudanden finns dock inte med på hemsidan, men skicka mig ett mail, så kan ni alltid få ta del av aktuella erbjudanden!!

På bilden ser ni fatet "Säsongens glädje", som jag pyntat och använder som adventsljusstake.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar