söndag 19 augusti 2012

Snabbgenomgång!!

Att jag sitter vid datorn hör inte till vanligheterna längre, om ni nu vill veta varför jag är så dålig på att uppdatera alltså?! :) 
Amanda somnar aldrig före klockan 22, många gånger närmare midnatt och lägg sen till att Julia på slutet börjat vakna redan runt klockan 6.... Då förstår ni kanske att datorn blir bortprioriterad!! Jag har ju fortfarande inte klurat ut hur jag ska kunna blogga från mobilen utan att vara tvungen att återställa mobilen helt och hållet?
Ibland känns det irriterande!! Har så mycket jag skulle vilja skriva om och dessutom kan jag inte heller kommentera sånt jag läser på andras bloggar :(
Ja, ja.... Det löser sig!!

Så här kommer en snabbgenomgång av tiden sen sista inlägget:
Hittills i år har jag nog kokat ungefär 20 liter svartvinbärsjuice och mer lär det nog ska bli!!

Ett litet kräftkalas har vi haft tillsammans med T och B, smaskens!!

Den årliga invasionen av flygmyror har ägt rum! Dom kommer tillbaka varje år och svärmar några dagar och sen är dom puts väck!!

Amanda har fått börja smaka lite gröt och det tycker hon är smaskens!

Julia ramlade illa och bröt en nagel rakt bakåt så den gick av :( Aj, aj.... Men hon var otroligt tapper: Inte en tår när Timmy tvättade rent det och klippte till det som fanns kvar <3

Här är en av mina bröder med en "liten" abborre ;) Och det roligaste med det här fiskeäventyret var, att Alvin fick vara med och uppleva det!! Ett minne för livet skulle jag tro!

Syskonkärlek! Så här myser dom..... ibland.....
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar