måndag 13 maj 2013

Tillbaka.....

Jag får börja med att be om ursäkt! Inte på grund av bloggtorkan (har man ingen lust, så har man inte!!), utan snarare för att jag inte lämnat minsta avtryck på nån av mina favvobloggar på en evighet. Anledningen stavas helt enkelt bekvämlighet; det är "för jobbigt" att logga in helt enkelt!! Speciellt då jag oftast läser från mobilen, under de korta stunder barnen inte behöver uppmärksamheten! Min "egentid" om kvällarna har i det närmaste försvunnit, då de små liven blivit riktiga nattsuddare och gärna inte somnar förrän klockan närmar sig 22... Kunde ju då hoppas på lite sovmorgon, men oftast är det uppstigning runt klockan 7 :-) Jag hoppas jag får möjlighet att bättra mig, för jag läser många saker som jag gärna skulle vilja kommentera!!

Jag måste bara få knyta an till mitt senaste inlägg, det som handlade om resande i allmänhet och den stundande kryssningen i synnerhet, och dela med mig av nåt riktigt roligt! Kryssningen var välbehövlig och det var en rolig och lyckad liten minisemester och vår önskan om att få äta i lugn och ro, gick i uppfyllelse med råge!! Vi var nämligen de enda som bokat sista sittningen på middagsbuffén, så då de sista gästerna från de tidiga sittningarna lämnade restaurangen, så blev jag och Frida HELT ENSAMMA kvar. Personalen sa att det hade aldrig hänt förut :-)

Tur var det förresten att vi åkte då vi gjorde, för helgen efter (då det egentligen var tänkt att kryssandet skulle ha blivit av) så låg alla fem i familjen på Lövberga i magsjuka.... Urk!! Så då hade jag inte kommit så långt!!

Det har hänt mycket bra den senaste tiden och då jag fortfarande inte är helt överens med den här paddan, så kommer jag att presentera två "guldkorn" i separata inlägg istället. Jag och teknik är inte alltid bästa vänner......

Så nu får ni som är nyfika klicka er vidare!! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar