måndag 11 februari 2013

Soffläge

Jag har intagit soffan och här blir jag kvar hela natten!! Har insett att enda chansen för Amanda att få sova lite, är att göra det upprätt. Det innebär alltså att jag får försöka sova sittandes på soffan.... Det kommer att kännas här och var i morgon, men det finns inget att välja på!!!
Här går virusen runt, runt, runt.... Igår tog det omtag på Julia och hon ligger stadigt på lite drygt 39 i feber och idag blev det även Amandas tur. Stackars familjens minsting som inte fått vara helt frisk sen i november :( Men idag brast tålamodet och resultatet av det blev en remiss till barnkliniken. Om det kommer ge nåt? Ingen aning, men det känns skönt att veta att hon kommer bli ordentligt kollad. För mig känns det illa att min drygt tio månader gamla (?? unga) älskling varit sjuk i tre månader.... Och oroligt i hjärtat :( Bara att hoppas att det inte dröjer alltför länge innan vi får en tid nu bara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar