tisdag 12 februari 2013

Sjukberga!!

Tur att jag inte visste vad som väntade när jag skrev inlägget igår kväll, för att ha varit tvungen att sitta i soffan och sova hade varit rena semestern.....
Istället handlade natten om två flickor med runt 40 graders feber.... Två flickor som var väldigt, väldigt ledsna, både i skift och även samtidigt. Åh, vad jag önskade att jag hade kunnat klona mig!! Jag brukar inte vara den som blir så uppgiven att jag gråter, men under natten brände tårarna under ögonlocken mer än en gång :(
Har fått sova ett par timmar på dagen och det kan bli ytterst värdefull vila, för inte är tjejerna mycket piggare idag.... tyvärr!! Men jag håller alla tummar och tår att det i allafall blir lite mer sömn i natt!!
Den som lever får se!!

1 kommentar:

  1. Trode ni varit sjuka för hela 2013 redan......
    Krya på er!
    Energi kramar Kryck

    SvaraRadera