fredag 8 november 2013

Jag måste få berätta...

.....lite kort om livet på en pinne just nu:

Är lycklig över mitt nya jobb! Det är låååånga dagar just nu, men det blir ju bättre bara jag kommer in i det! Jag har roligt varje dag och jag får träffa en massa spännande människor! Idag till exempel, träffade jag tomten! Jo, det är faktiskt sant och jag fick till och med hans visitkort. (Lovar bildbevis nästa gång jag skriver från datorn!)

Idag har jag sålt huset. (Skriver jag, för Timmy hade ju inte kommit hem, så jag skrev under alla papper själv..... Skumt kändes det!)

Nytt jobb och , så småningom, nytt boende då förstås. Stora grejer i livet och, tro det eller ej, men fler är på gång!!!!! Har i ungefär halva livet dragits med något som jag gärna skulle slippa en del av; en förbaskat stor byst!! Och ÄNTLIGEN ska det göras nåt åt det!! HURRAAAA! Hade fått göra det ganska omgående, men vill ju gärna komma in i jobbet ordentligt först. Så nån gång i maj ska det ske! Bye, bye G-kupa, bye, bye ont i nacke, skuldror och ryggen i allmänhet och VÄLKOMMEN o du söta lilla D-kupa!!

Sådär, en liten statusuppdatering, så att ni vet att jag lever ;-)

3 kommentarer:

  1. Kul! Eller så tar du "av" ännu mer, ner till C, och kan köpa BHar på vanliga affärer. D är i gränslandet och kostar ofta mer och finns i färre (fulare) varianter. (Saknar min lilla B-kupa från innan barnen...)

    SvaraRadera
  2. Wow, nu händer det grejer minsann :) Så härligt alltihopa! Kram!!

    SvaraRadera
  3. Häftigt!
    Måste ta en kväll i telefon med dig, kan vi boka tid :-)
    Säger som Åsa, ta en c. D är inte lätt kan jag säga !!!

    SvaraRadera