tisdag 19 mars 2013

Fy f-n!!!

Om du bara vill läsa bloggar med glättigt positiva inlägg, då råder jag dig att klicka bort den här sidan direkt och inte läsa vidare. För idag behöver jag en pysventil och det verkar som att bloggen får bli den ventilen.....

Det känns som livet hånflinar mig rakt i ansiktet, gång på gång!! Är alla helt friska? Nejdå, naturligtvis inte, men jag var dum nog att idag på dagen yppa att vi i allafall är så friska att vi kan ta oss utanför dörren hela bunten.... Om jag bara hade hållit käften!!!!!!!!! För inte helt oväntat som kommer nästa käftsmäll, stenhård, slår undan fötterna återigen..... Bilj----n skulle naturligtvis passa på att gå sönder!! Jodåmensåatt, tack så MYCKET!!
Så nu sitter jag här, mitt i bushen, med två ungar, inga barnvagnsvänliga bussar som passerar utanför mitt hus inte.... Och när kommer det finnas bil på gården igen?? Jo, om väder och vind i allafall vill vara på vår sida, så sent på påskaftonskvällen.... JIPPIE!!!!

Åh visst ja, det finns de som har det så mycket värre, i-landsproblem och bla bla bla. Ska jag vara ärlig, så skiter jag fullständigt i det just idag!!

Nu drar jag ner persiennerna, drar nåt gammalt över mig och hoppas att i allafall drömmarna kan ta mig till nåt trevligare!

Over and out...........

1 kommentar:

  1. Stor kram och länge
    Tycker ni kan köpa grannhuset här bredvid
    Fast det är litet, omodernt mm
    Då hade jag kunnat hjälpa dig på stört

    SvaraRadera